Kuku sisuturundusminutid
:format(webp)/https://f303.pmo.ee/EAgEOVNTgzpkTBvORSmjGH7LFbCDBqTtZI0JcGNA.png)
Episoodid
Vanevanemad teavad, et kui haigeks hakkad jääma, tuleb küüslauku süüa. Küüslaugu tavaline maitse on aga kibe ja lõhn tugev. Kuidas saab kibedast ja haisvast küüslaugust magus ja maitsev marmelaadi meenutav snäkk? Sellest ning musta küüslaugu kasulikkusest ja kasutusvõimalustest räägib Margus Sarmet ettevõttest Must Küüslauk. Saadet juhib Ingela Virkus.
Milliste tunnete ja plaanidega läheb erakond Eesti 200 valimistele ning mis ootab inimesi ees nende valimisprogrammis? Oma nägemusi on saates jagamas Kristina Kallas ja Marek Reinaas. Saadet toetab erakond Eesti 200.
Saates räägime, et puitfassaadide ajastu asemele on astumas kiudtsementmaterjalide mood. Miks see nii on? Lisaks saame teada, et trend on jõudnud juba ka katusematerjalide hulka. Infot jagavad mehed Bestor grupist - Aadu Kaseväli ja Alari Tippi. Küsib Annika Õunap.
Raudteeminutite saates saame teada, kui palju maavarasid nõuab Rail Baltic trassi ehitamine ja kas arvamused, et Eesti kaevatakse selle pärast sõelapõhjaks, vastab tõele? Uurime sedagi, kas rongitee ehitamiseks oleks võimalik kasutada aherainet? Stuudios on Rail Baltic Estonia keskkonnajuht Roland Müür. Küsib Annika Õunap.
Raudteeminutite saates uurime sel korral, millised kohtobjektid, mis kulgevad mööda Rail Baltic Eesti trassil, on juba jõudnud ehitusjärku ning miks mõned kohalikud peatused jäävad keskustest kaugemale. Stuudios on Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets. Küsib Annika Õunap.
Raudteeminutite saates tuleb sel korral jutuks, kuidas viiakse suuri raudteeprojekte ellu välismaal. Näiteks saame teada sedagi, et üks Eesti neiu on olnud tegev sellise suurprojekti arendamise juures nagu Crossrail, kuid nüüd on ta saanud võimaluse kolida tagasi Eestisse ning asunud tööle Rail Baltica ridadesse. Millised on kahe projekti erinevused ja sarnasused? Küsib Annika Õunap.
Raudteeminutite saates räägime sel korral sellest, millised on tänased väljavaated selles osas, mida selle taristuga lõpuks ikkagi peale hakatakse, kui ühel päeval see valmis saab? Milline saab olema selle võimekus ja milliseid punte ta ühendama hakkab. Uurime sedagi, kas lõpuks on jõutud selgusele, kes pärast raudtee valmimist seda haldama ja hooldama hakkab? Stuudios on Rail Baltic Estonia raudteeinfrastruktuuri projektijuht Heigo Saare. Küsib Annika Õunap
Sel korral räägime Raudteeminutite saates juttu Elronis töötava naisvedurijuhi Margi Sanderiga, kes annab ülevaate, milline on vedurijuhi tegelik argipäev tööpostil. Uurime sedagi, kus on võimalik seda ametit õppida ning milliseid võimalusi uued raudteeliinid, sh Rail Baltica, pakuvad kohalikele raudteelastele üleüldse? Küsib Annika Õunap.
Raudteeminutite saates räägime sel korral juttu Kaur Laansaluga, mehega, kes tegeleb Rail Balticu ühisettevõtte poolt projektijuhina Pärnu maakonda puudutava raudtee projekteerimisega. Saame teada, kui kaugel on arengud Pärnu maakonnas selle raudteeprojektiga jõudnud ja millised on üldisemalt arengud lõigu osas, mis eelmisel aastal riigikohtu poolt tühistati. Küsib Annika Õunap.
Raudteeminutite saates teeme sel korral ühe mõnusa ajaloolise jalutuskäigu ning võtame kokku Eesti olulisemad transpordiga seotud arenguetapid. Lisaks sellele vaatame tulevikku ning mõtiskleme, millised peaksid olema tulevikutranspordi lahendused. Stuudios on Indrek Gailan, Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist. Küsib Annika Õunap.